Valtra on globaalina yrityksenä esillä monessa – niin myös sosiaalisessa mediassa. Valtran useat eri somekanavat tarjoavat seuraajilleen niin hyötyä kuin hupia.
– Valtraan saa yhteyden monen eri kanavan kautta. Haluamme rakentaa somessa seuraajillemme hyvän yhteisön ja tapaamispaikan, jossa voi keskustella Valtraan liittyvistä aiheista ja tuoda fanitustaan esille. Hyvin usein käytämme somessamme fanien meille lähettämiä traktorikuvia – meille on kunnia saada ja postata niitä, kertoo sosiaalisen median sisällöstä vastaava Laura Kääpä.
Kääpä koordinoi Valtran globaalia somea yhdessä Euroopan laajuisen tiimin kanssa. Tiiviillä yhteistyöllä varmistetaan sisältöjen monipuolisuus – se, että kaikki markkinat ovat edustettuina ja kiinnostavat uutiset tulevat kaikkien seuraajien ulottuville.
Sosiaalisessa mediassa Valtra elää samojen arvojen mukaisesti kuin brändikin. Rehellisyys ja rehtiys ovat niistä tärkeimpiä.
TWITTER – 611 seuraajaa
Valtran sosiaalisen median paletin uusin tulokas on Twitter, joka tarjoaa mahdollisuuden keskustella 280 merkin mittaisilla viesteillä fanien ja muiden sidosryhmien kanssa. Twitteristä löydät mm. linkkejä ajankohtaisimpiin uutisiin.